top of page
Szukaj
  • malamendaa1

11.02.2021

Trzy dni do...

Jupi! Dzisiaj TŁUSTY CZWARTEK! Ze względu na moje lekkie problemy zdrowotne nie mogę jeść ich zbyt dużo, ale jednego na peewno dam radę 💪🍩. Jeździliście już w tej stajni Bałałajka? Jakieś wrażenia? Napiszcie w komentarzach! Na razie!

P.S. Jakie to smutne że nawet moi koledzy z klasy nie chcą tego bloga czytać (; ω ;)

4 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

15.02.2021

Wczoraj były walentynki! Nic nie dostałam :( Ale co tam, mi prezenty do szczęścia nie potrzebne! Moja przyjaciółka Zuza dała mi aż DWIE KSIĄŻKI O KONIACH! Jestem w siódmym niebie i nie mogę się doczek

12.02.2021

Dwa dni do... Hejj! Nic ciekawego nadal się nie dzieje, ale wczoraj zjadłam tylko pół pączka.🥴 Dlaczeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeego jest tak zimno? :( Chciałabym już jeździć na koniach. Do jutra!

10.02.2021r.

Cztery dni do... Hej! Mama obiecała mi, że mnie zapisze może nawet w lutym, jak będzie cieplej! 🤩 Już się nie moę doczekać! Wiem że spadnę z konia 12837764 razy, ale czasem trzeba! Ula

Post: Blog2_Post
bottom of page