top of page
Szukaj
  • malamendaa1

15.02.2021

Wczoraj były walentynki!

Nic nie dostałam :( Ale co tam, mi prezenty do szczęścia nie potrzebne! Moja przyjaciółka Zuza dała mi aż DWIE KSIĄŻKI O KONIACH! Jestem w siódmym niebie i nie mogę się doczekać! 🐎🐴

3 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

12.02.2021

Dwa dni do... Hejj! Nic ciekawego nadal się nie dzieje, ale wczoraj zjadłam tylko pół pączka.🥴 Dlaczeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeego jest tak zimno? :( Chciałabym już jeździć na koniach. Do jutra!

11.02.2021

Trzy dni do... Jupi! Dzisiaj TŁUSTY CZWARTEK! Ze względu na moje lekkie problemy zdrowotne nie mogę jeść ich zbyt dużo, ale jednego na peewno dam radę 💪🍩. Jeździliście już w tej stajni Bałałajka? Ja

10.02.2021r.

Cztery dni do... Hej! Mama obiecała mi, że mnie zapisze może nawet w lutym, jak będzie cieplej! 🤩 Już się nie moę doczekać! Wiem że spadnę z konia 12837764 razy, ale czasem trzeba! Ula

Post: Blog2_Post
bottom of page